Forex masyuk v3


EA Masyuk V3 Setelah sekian lama tak blogue tulis dalam percubaan aku nih, akhirnya aku pon mula Kembali menulis .. (sebenarnya aku lupe senha dgn nome de usuário akaun blogger) setelah laptop aku golpe. Habis sume dados aku dalam tuh. Berbulan-bulan baru nk coréia balik lepas aku beli desktop baru. Hari ini aku nk buh SS aku kat demo para uso comercial EA terhangat kini di CG iaitu Masyuk. EA Masyuk nih adalah ciptaan Enche Gaban Rizal yakni seorang rakyat Malásia (bangga jadi rakyat Malásia). EA nih sebenarnya 3 dalam 1 menurut Enche Gaban iaitu Trending Hedging Martingle (mengikut keadaan). Masyuk nih sebenarnya dah ada bnyk versi, Cume yg aku pós nih adalah versi terbaru dari Enche Gaban. Versi sebelum nih yg aku pernah cubo hanyalah versi V2 jek, V1 tak penah lagik .. menurut pakar2 yg biasa menggunakan V1, ada sedikit risiko dimana multiplicador Nye tak bleh diubah, tidak seperti V2 atau V3 yg bleh dikecilkan untuk mengurangkan risiko .. Selaii daripada itu, V3 nih takde expirou data dan número mágico bleh diubah jikalau mahu menggunakan EA nih untuk bermain di gráfico yg lain. Okey skang aku nk citer pasal akaun demonstração plak (aku nk tengok masyuk desempenho nih sebelum principal Live) Untuk Akaun Demonstração yg DRPD bermula 15/09/2009 sehingga kehari ini (17/09/2009) de desktop pakai Sendiri em 24 horas, telah aku Menggunakan deposit permilaan sebanyak USD 500 dan aku test kat Par GBP / USD. Quadro de tempo buh kat TF 1H. Plataforma Metatrader IKO Fx. Seting masyuk nih adalah defaut, sama seperti disyorkan por Bro Gaban. (Kat Bawah ni versão configuração 2. cume etapa beza kat dalam properties..kalau V2 0,25 TAPI V3 0,02) passo untuk aku telah Tukar ikut V2 Kasik ganaz sket Optimize Configuração Masyuk V2 LOT 0,01 PIPS 31 TP 45 MULTIPLIER 1.799 MAXTRADE 9 Modal Min 300usd PAR. GU, UA, UE, UCHF, UJ, EJ (um shj do par) FRAME DE TEMPO. 1H

Comments

Popular posts from this blog

Negociação de baixo risco com um risco máximo de 1 4% e potencial de lucro ilimitado

Uk forex contact

Previsão de forex